478. Om dina drömmar inte skrämmer dig, är de inte stora nog.

Och alla andra funderar på studier nästa år. Jag vill mest krypa ihop till en boll och skrika att JAG ÄR INTE REDO. Jag är inte redo att lämna allt detta för ännu fler år i skolan. Jag behöver få ombyte.

Så jag drömmer om en bartenderkurs i London. Att få jobb sen. Lära mig språk. Bo i minimala lägenheter med inget annat än de nödvändiga. Ha livet i en kappsäck. Resa till Paris, Rom, Australien , överallt. Lära känna människor och olika kulturer.

Sandra är så himla modig! Nån dag ska jag bli lika modig som henne.

http://rodeo.net/niotillfem/2013/02/if-we-wait-until-were-ready-well-be-waiting-for-the-rest-of-our-lives/

 

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.